Stained Glass on my nails ? - happy day !

18:50


                                                                      Hej !

Witam w ten niedzielny piękny podwieczorek ! Od razu na wstępie chciałabym Wam wszystkim podziękować za ponad 100 obserwujących na naszym blogu ! <3 Jest nam baaardzo miło że w niecałe 2 miesiące osiągnełyśmy tak dużo! Może dla niektórych z Was to nie aż tak dużo ale dla nas tak . Zakładając tego bloga nie spodziewałyśmy się że w ogóle ktoś będzie tu zaglądał i komentował i to jeszcze pozytywnie ! :D I również dzisiejszego dnia spotkało nas coś miłego też związane z blogiem!!! <3 .Na razie nie chcemy nic mówić ponieważ nie wiemy jak to wyjdzie :) Pewnie się domyślacie ale ok :D Gdy wszystko sprawdzi się po naszej myśli na pewno napiszemy :)

Jeszcze raz DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM ! :)



I przechodząc do naszego tytułu chciałabym Wam pokazać co ?  - Oczywiście paznokcie ! :D
Dlaczego taka nazwa ?  Tak naprawdę to nie wiedziałam jak nazwać te paznokcie :D A więc czemu taka a nie inna ? :D Ponieważ mój brat wchodząc do pokoju gdy malowałam te paznokcie spytał mnie się czy to są witraże ? WTF hahaha :D Taak wiem co to ale czy to na pewno wygląda jak witraż ? Skojarzyło mu się to pewnie z tymi czarnymi paskami :)
A teraz pokażę Wam te suuper witraże haha









I to już na tyle :) Dajcie znać czy Wam przypadły takie wzory do gustu i może chcielibyście teraz post o czymś innym ? Jak tak to dajcie znać w komentarzu :)
Jeszcze raz dziękujemy za wszystko i do następnego !! :**

    Patrycja

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Ładnie ci wyszły *-*
    Ja bym nie potrafiła takich zrobić : )

    yumimagenta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo <3 No nie było łatwo tych pasków wykałaczkami zrobić :D

      Usuń
  2. Fajny pomysł na paznokcie :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje 100 obserwatorów!
    Swietne paznokcie!
    buziaki!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! :) Pazurki wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, śliczne pazurki ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wzór :) Aż muszę taki Sobie zrobić :)
    Zapraszam do Siebie :)
    Może poklikacie u mnie w linki? Było by mi bardzo miło z tego powodu :)
    http://pokrzywaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny wzór

    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie fajne i oryginalny wzór :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne paznokcie ;]
    zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Your nails are looking great!
    Maybe we can follow each other and keep in touch? Just let me know!
    xx
    Sarah

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytałyście czy w kolażu muszą być ubrania, które zamówiłyście. Nie, nie muszą.
    Macie dodać ubrania, które Wam się podobają. :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.