Our first wishlist - Dresslink

16:44

 

                                                             Siemka !

A więc dziś przychodzę do Was z czymś zupełnie innym . Jest to coś o czym wspominałam trochę we wcześniejszym poście lecz nie powiedziałam Wam do końca co to ! Niedawno napisali do nas z Dresslink o współpracę . Na początku trochę zastanawiałyśmy się czy podjąć tę współpracę lecz się zgodziłyśmy no bo czemu nie :) Nie napisałam Wam wtedy ponieważ nie wiedziałam jak to wszystko będzie wyglądało a okazało się super! Ta pani wszystko ładnie wytłumaczyła co zrobić i nie było żadnych problemów :) 

A więc stworzyłam naszą pierwszą wishlistę . Nawiązuje ona bardziej do "back to school" . Rzeczy ,które wybrałyśmy są idealne do szkoły jak i do pracy ! :)
(Bardzo prosimy o kliknięcie w linki <3 ) 



                                                              klik |klik |klik




                                                           klik | klik | klik




                                                         klik |klik |klik


   
                                                       klik | klik |klik | klik


I teraz baardzo bardzo prosimy o kliknięcie w linki ! <3 Byłoby to bardzo dobre z Waszej strony i jeżeli klikniecie to ja na pewno się odwdzięczę bo wiem że większość z Was też tego potrzebuje . A więc podajcie pare cen w komentarzu oraz do waszych wishlist jeśli je też posiadacie to z wielką chęcią poklikam :) 

Ja już się z Wami żegnam i liczymy na WAS ! ♥


Patrycja

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Świetne rzeczy, poklikałam :)
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszule najpiękniejsze, zaraz poklikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia spódnica jest cudowna *.*
    Gratuluję współpracy, oczywiście poklikałam :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ubrania! :) poklikałam :D poklikacie u mnie?
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy! ;) Poklikałam, będę wdzięczna jeśli poklikacie u mnie ;)

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy ! Koszula mgiełka cieniowana z góry kwiatkami, jest genialna ! :) Poklikane :)

    co-ona-zmalowala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam wszystko, ale podaje ceny 3 losowych rzeczy:
    jeansowa bluza- 9,69
    koszula w kwiaty 1- 5,07
    bluzka w paski- 5,41

    kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.