Ombre nails- tutorial

13:22

Hej wszystkim!
Dzisiaj chcę Wam pokazać następny mój ulubiony wzór,a mianowicie ombre. Bardzo łatwo się go robi, zrobiłam dla Was krótki tutorial. Może nie jest to aż tak "modny" wzór ale bardzo fajnie wygląda na paznokciach. Zapraszam do oglądania :)

Przygotuj:
* jeden lakier bazowy (w moim przypadku jest to biały)
* lakier, za pomocą którego zrobimy nasze ombre (niebieski)
* top cout ( w moim przypadku jest on brokatowy)
* małą gąbeczkę ( ucięłam kawałek zwykłej gąbki)


1. Malujemy wszystkie paznokcie naszym lakierem bazowym (oczywiście możemy wybrać dowolny kolor jaki nam się podoba).


2. Malujemy dwa paski na gąbeczce- biały i niebieski, malujemy je bardzo blisko siebie.


3. "Ciapiemy" nasze paznokcie gąbeczką, powstanie nam ombre.



4. Na koniec malujemy całość top coutem, w moim przypadku był on z drobinkami brokatu ( nie bardzo widać na zdjęciach ale jest :) ).



Życzę miłego dnia, papa :*

Andżelika

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Uwielbiam paznokcie ombre :) można mieszać że sobą różne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby akie proste ale ja nigdy nie umie ich zrobić xD
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie ;) Ja uwielbiam robić ombre na moich paznokciach, bo zajmuje mało czasu, a daje fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi nigdy nie wychodzi ;d gąbka za szybko wchłania lakier ;x
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te paznokcie!
    http://agataweranika.blogspot.com/2015/08/dlaczego-nie-warto-zaowac.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieniowane pazurka zawsze świetnie się sprawdzają :) Podobają mi się Twoje :)

    co-ona-zmalowala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice combination!!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądają ;) Akurat szukam inspiracji na wzorki na paznokcie . Zajrzysz do mnie i pomożesz ? Szczegóły w moim ostatnim poście .
    Obserwuje ;*

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to wygląda, może sama wypróbuje coś takiego :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt jest świetny :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś robiłam sobie też takie ombre. :) aktualnie mam mega krótkie paznokcie. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mega:) zapraszam do siebie po troche inspiracji modowych :)
    inmcstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.