Roses nail art

17:14

                                                             Hej :)

Tu Patrycja , dziś przychodzę do Was z różyczkamii na paznokciach. Pogoda jest baardzo ładna i dziś pomalowałam sobie paznokcie nowymi i starymi lakierami . Pomysł wymyśliłam sama , wiem że jest tego pełno w internecie alee nie potrzebowałam inspiracji by takie namalować . Różyczki mi nie wyszły alee mam nadzieje że następne będą lepsze , trzeba ćwiczyć !! :D
Do tego dodałam dwie cyrkonie przez co paznokcie wydają sie bardziej eleganckie i dziewczęce :)


1. My Secret Nail Polish - nr.148 MINT
2. My Secret Nail Polish Feather nail art . - nr.186 FEATHER COLOR
3. Golden Rose Color Expert - nr.64
4. Sensique Strong & Trend Nails - nr.101
5. Mini cantare (quick drying nail polish) - nr.5
6. Safari (bezbarwny) - nr.66
















I to wszystkie :) Aaa i chcę jeszcze przeprosić za grafikę zdjęć (niektóre są jakieś oświetlone) i  wyjście za linię lakierami.  (widać to bardzo na białym paznokciu) . Musiałam za dużo nałożyć lakieru :D Będę się starała ,obiecuje!

I to tyle , dzięki za wszystkie komentarze i obserwacje i do zobaczenia :**

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Super! Świetnie Ci wyszły te paznokietki ;)
    Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam :)
    skajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzory są śliczne. Nie przejmuj się małymi niedociągnięciami ;)
    Zapraszam też do mnie (zaobserwowałam)
    oczymarzycielki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z biegiem czasu się wprawisz :) Ale lakier z GR jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzory śliczne i dopasowanie kolorów <3 ja to dopiero jestem noga jesli chodzi o wszelkie zdobienia ^^

    dodaje do obs!
    weemini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzorki i kolorki są śliczne! ♥
    http://50twarzyjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem są bardzo ładne, chciałabym umieć takie zrobić!
    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.