Summer wishlist with ZAFUL

00:44


Cześć Wam!

Dziś przygotowałam dla Was wishliste ze sklepem ZAFUL .
Kiedyś już miałam z nimi współpracę i niedawno odezwali się ponownie z czego się bardzo cieszę.
Ubrania w tym sklepie kiedyś były bardzo w porządku lecz teraz nie wiem co powiedzieć.
Gdy weszłam na strone nie wiedziałam na co oka zawiesić . Mówię tu oczywiście w pozytywnym znaczeniu :) Wszystko kompletnie wszystko mi się tam spodobało. Naprawde musicie tam wejść i przejrzeć co mają w asortymencie jeżeli jeszcze tam nie byliście . Ubrania na lato są tam bajkowe. Mogę Wam polecić w szczególności stroje kąpielowe z tej strony. Mają naprawdę świetną jakość . Jeżeli chodzi o zwykłe ubranka to z tym jest różnie ;)

WISHLISTA 


Sukienki






Topy









Mam dla Was również zniżkę na hasło : ZafulW
( Jeśli kupicie coś za 25$ zapłacicie 22$ , jeśli 50$ to 44$ i 100$ - 88$)

Okej to tyle, mam nadzieje że wishlista z ubraniami Wam przypadła do gustu ;)
Jeśli chcecie zobaczyć więcej takich cudeniek koniecznie wejdźcie do tego sklepu :)


Całuski,
Pa



You Might Also Like

3 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.