Małe powroty/ Bornprettystore

22:46


Hejka.

Ostatni post pojawił się 16 września ...
Sama nie moge w to dalej uwierzyć, że czas tak szybko minął niewiadomo kiedy.
Wchodząc tu myślałam że to tylko pare miesięcy. Po zdaniu sobie sprawy z tego że nie było tu tyle czasu mnie i żadnego posta postanowiłam znowu tu coś zdziałać. Wena na bloga znowu wróciła, wcześniej coś tu wymarło, było wiele komplikacji i brak chęci do napisania tu czegokolwiek . Chciałabym zacząć wszystko od początku i to kompletnie wszystko od zera. Stwierdziłam, że nie będę usuwać postów lecz niestety wszystko inne musi ulec zmianie. Na blogu pozostałam teraz sama i sama będę próbować wstawiać posty jak najczęściej, gdy tylko coś mi się nasunie. Tak jak dziś było było - weszłam tu, miałam pomysł na posta i spontanicznie zaczęłam działać ;)
Zmiany na blogu pojawią się na dniach na pewno bo dziś nie dam rady tego już ogarnąć.
Muszę wszystko przemyśleć jak to wszystko ma wyglądać . Na pewno chce mieć coś podobnego w takim stylu jaki był, czyli coś dziewczęcego i delikatnego ;) Jest mi smutno z tego powodu, że zostane tu sama :/ To miał być nasz wspólny blog ale niestety. Życie leci, są ważniejsze sprawy i jest brak czasu na takie coś jak blog.

Na koniec chciałabym pokazać Wam zamówienie, które otrzymałam od
firmy https://www.bornprettystore.com/

Klik




Klik






  -10% zniżki na zakupy w Born Pretty Store na kod: SISQ10

To już wszystko na dzisiaj. Mam nadzieje, że powołam się wyzwaniu i zostane tu jak najdłużej ;)

Do kolejnego ,
Pa


Patrycja




You Might Also Like

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.