Nowości z BornPrettyStore :)

13:33

 

Hejka!

Dziś przychodzę do Was z nową przesyłką od firmy BornPrettyStore .

Już dawno nie testowałam rzeczy od nich ponieważ ostatnio nie miałam czasu w swoim życiu i zrobiłam sobie przerwę od blogowania lecz postanowiłam co jakiś czas tu zaglądać :)

W tym poście przedstawię Wam trzy lakiery i bardzo ciekawą folię na paznokcie która moim zdaniem ciekawie się prezentuje .


Folia

Lakier hybrydowy

Lakier hybrydowy 2

Lakier hybrydowy termiczny











 I co myślicie o moich nowych zdobyczach ? :)

Ja myślę, że wyczaruje z nich coś ciekawego na nadchodzące święta i nie tylko :)


NA KONIEC MAM DLA WAS ZNIŻKĘ DO TEGO SKLEPU - 10 %  DO WYKORZYSTANIA  NA DOWOLNE PRODUKTY . KOD TO : SISQ10 . 


Do zobaczenia w kolejnym poście :)


Cześć 



You Might Also Like

1 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.