Spring with Newchic - wishlist

18:35


Hejka!

Jak Wam mija weekend? Już jutro 1 maja, jak to szybko zleciało...
Niektórzy odpoczywają, a inni niestety siedzą nad książkami i się przygotowują do matury :/

Mimo tego, że zbliża się majówka, cieplejsze dni (mam nadzieje) przygotowałam dla Was wishliste ze sklepu NewChic. Kierowałam się tutaj najbardziej jeansem, gdzie zobaczycie niżej. Bardzo mi się spodobały jeansowe rzeczy z tego sklepu i mam nadzieje, że Wam też przypadną do gustu. Wynalazłam takie perełki, które bardzo chciałabym mieć w swojej szafie. Jest dużo kurtek jeansowych ale i takich będziemy potrzebować w wieczorne dni. Mi się bardzo marzy taka kurteczka jeansowa. Okulary również mają tam ekstra w niskich cenach.
Zapraszam do obejrzenia :)




Kurtka 1
Kurtka 2
Kurtka 3
Kurtka 4



Bluza
Sweter
Bomberka
Bluza




Sukienka
Spodenki



1
2



1
2
3



I to już wszystko co chciałam pokazać w tej wishliście. Dajcie znać co Wam się najbardziej spodobało :)
Macie jakieś plany na majówkę ?



Patrycja

You Might Also Like

5 komentarze

  1. O i takich spodenek szukałam *-*

    I teraz to szał na te haftowane ciuszki *-8

    Poklikane :)


    http://allegiant997.blogspot.com/2017/05/embroidered-set.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ubrania :)

    Zapraszam do mnie
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ciuszki wybrałaś :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.