Vintage dresses/Tankinis - wishlist

02:26


Hejka, dziś po długiej przerwie przychodzę do Was z wishlistą ze sklepu Gamiss .
Jeśli nie słyszeliście o tym sklepie to polecam Wam tam wejść i sie rozejrzeć bo mają tam naprawdę ciekawe ubranka. Wielką uwagę przykułam na sukienkach jakie tam mają a chodzi mi tu o takie w stylu Vintage Dresses : ( Vintage Dresses ). Ja przyznam, że w takich sukienkach nie chodzę bo to nie  mój styl ale wiem, że komuś takie sukienki się podobają i szukają coś w tym stylu. Możecie sobie tam wejść i je zobaczyć, naprawdę ciekawe :)

Szukając innych ciekawych ubrań gdzie nie znajdziemy w każdym sklepie online będą również stroje kąpielowe tankini czyli : koszulka+ dół od bikini. ( Tankinis ). Dla tych, którzy nie lubią pokazywać brzucha lub chcą zakryć więcej będzie to idealny strój na lato :)

Teraz przedstawię Wam pare ubrań z tego sklepu o których wspomniałam wcześniej :)

SUKIENKI















Tankinis







I to już wszystko co chciałam dziś pokazać :) 
Szykują się nowe wpisy.

Mam teraz wakacje więc myślę, że uda mi się dodawać tu jak najczęściej posty :) 


Do kolejnego :*

Patrycja







You Might Also Like

3 komentarze

  1. What beautiful pieces, I loved it. What fantastic choices.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stunning wishlist! Very beautiful!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.