Cappuccino

19:24


Hejka!!

Witajcie po dłuższej przerwie! Ciesze się, że mogę tu wrócić i moja siostra pewnie też tu niedługo zawita :)
Nie było nas przez baadzo długi okres i bardzo zaniedbałyśmy bloga ale spowodowane to było tylko i wyłącznie szkołą :( Nie miałam czasu na bloga i brakowało weny ale mam nadzieje, że teraz będzie o wiele lepiej :)
Jak wiecie albo nie, mnie w tym roku czeka matura. Bardzo to przeżywam i nauki jest sporo ale mam nadzieje, że będę już miała czas na to, żeby i tu zajrzeć, i napisać notkę :)
Dziś na rozpoczęcie przygotowałam paznokcie hybrydowe z małym akcentem serduszka z połączeniem złotych zdobień. Kolor i całość kojarzy mi się z Cappuccino, więc tak stwierdziłam, że nazwe dzisiejszy post :)

- Lakiery jakie użyłam są z Pierre Rene - beżowy "03 PERFECT NUDE" oraz biały "18 CRYSTAL WHITE".
- Zdobienia ( złoty brokat i cyrkonie) z http://www.bornprettystore.com/







I to już wszystko :)
Dajcie znać, czy lubicie nosić kolor nude na paznokciach, bo ja uwielbiam :)

Widzimy się już niebawem,

Miłego wieczoru :*


Patrycja

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Śliczny ten kolorek <3


    http://allegiant997.blogspot.com/2017/04/cross-strap-sandals.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pazurki. Ten złoty brokat jest piękny!
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.