Recenzja perfum - iperfumy.pl

17:22


                                                                    Hej :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją perfum ze sklepu http://www.iperfumy.pl/ . Jakieś 2 lata temu w kwietniu jeszcze przed Wielkanocą zdecydowałam się na zakup perfum z tej strony . Oglądając Instagrama natknęłam się na ładny obrazek z piękną buteleczką perfum Seleny Gomez . Dziewczyna napisała iż takie perfumy można kupić własnie na tej stronce . Weszłam i pomyślałam czemu by nie . Muszę się przyznać, że te perfumy zamówiłam bardziej z powodu tej buteleczki . Tak mi się spodobała i teraz jest ładną ozdobą w moim pokoju :) Czytając jaki ma zapach nie wiedziałam kompletnie czego się spodziewać :D Jak do mnie już przyjechała była zadowolona! Takiego zapachu to ja jeszcze nigdzie nie spotkałam , no są genialne !
Ja zamówiłam 50 ml . - Tu je znajdziesz :)

Skład

Głowa

brzoskwinia, mailna, ananas, pomarańcza

Serce

piżmo, frezja, jeżyny

Podstawa

wanilia, kokos, bursztyn, czekolada










 Oryginalny flakon ze złotymi i fioletowymi ustami przymocowanymi do korka podkreślają młodzieńczy, lekki i fantazyjny charakter perfum. Te perfumy idealnie nadają się na wiosenne i letnie dni . Są nie tylko dla młodszych lecz także tych starszych :) 
Ten perfum ma w sobie taki oryginalny zapach . Najbardziej czuć frezję i malinę . Utrzymuje się baardzo długo . Na drugi dzień nadal czujemy ten zapach na koszulce :) Mogę Wam w 100% polecić tym , którzy lubią owocowe zapachy ale nie cytrusowe tylko z połączeniem wanilii i czekolady :)
Następny perfum, który mamy jest to Katy Perry Meow . Ten perfum kupiłam rok temu siostrze na święta . Tu również kupiłam ze względu na kształt i ładną buteleczkę lecz tu już bardziej wiedziałam jak on będzie pachniał . W tym perfumie jest dużo słodkich nut i już się spodziewałam co to będzie a że siostra lubi takie zapachy to i jeszcze bardziej chciałam go kupić :)  Ten również ma 50 ml . - Tu je znajdziesz :) 

Skład

Głowa

gruszka, gardenia, jaśmin, mandarynka

Serce

wiciokrzew, konwalia, kwiat pomarańczy

Podstawa

wanilia, piżmo, drzewo sandałowe, bursztyn











Katy Perry Meow to satynowy, miodowo - waniliowy zapach. Jest delikatnie aksamitny, ale ma w sobie również i słodkie, świeże tony kwiatów. Jest idealny do noszenia przez cały rok. W chłodniejsze pory roku delikatnie otuli dzięki słodkim akcentom .
 Możemy znaleźć wśród nich słodką mandarynkę i łagodną gruszkę. Już na początku akcenty te łączą się z kwiatowym, słodkim aromatem jaśminu i gardenii. Stopniowo perfumy rozwijają się w koncert kwiatów, w którym dominuje jednak esencja miodu. Ciepła słodycz miodu i kwiatów są dodatkowo zabarwione podstawą perfum, która jest wyraźnie waniliowa. Właśnie aura wanilii otula całą kompozycję perfum. Nie brakuje tu odrobiny zmysłowości i prowokacji, które do zapachu wnoszą piżmo i bursztyn. 


Jeśli chodzi o to czy są one oryginalne to każdego zdanie jest różne . Dla mnie czy byłby on oryginalny czy nie to i tak skusiłabym się kupić jeszcze więcej ponieważ ich intensywność i długość utrzymania na ubraniach jest naprawdę baardzo długi . Są trwałe , to na pewno . Mój pierwszy perfum z ich sklepu - Selena Gomez , ma już jak pisałam 2 lata a w buteleczce mam ich jeszcze połowę .
 To nie jest żadna reklama , ja z nimi nie współpracuję ani nic tylko chciałam Wam pomóc w przyszłości przy kupowaniu perfum :) Tą stronę mogę gorąco Wam polecić i jeśli ktoś lubi takie zapachy słodko -owocowe to te będą idealne :) 
Napiszcie w komentarzu jakie wy najbardziej zapachy lubicie i widzimy się w następnym poście . 
Do zobaczenia :*


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Piękne flakoniki! :3
    Nie spotkałam się jeszcze z tymi perfumami ;) Świetna recenzja!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Flakoniki wyjątkowe, mam nadzieję że zapachy również prześliczne ;) Obserwuję bloga i jeśli masz ochotę zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajowe flakoniki, i ta przykrywka pierwszych perfum- świetna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie oryginalne te flakoniki! Opis zapachów też kuszący;) Ciekawa recenzja:)
    Jak uwielbiam Reveal CK i La Petite Robe Noire Guerlain :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zamawiałam u nich, jest nawet zadowolona ;)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie bardziej druga opcja, ponieważ uwielbiam słodkie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam perfum, ale swietne flakoniki! ja niestety muszę wszystko wąchać zanim coś kupie :)))
    buziaki!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez ale czasem dla opakowania lubię kupić zapach którego jeszcze nie wąchałam a recenzje tych perfum były bardzo dobre i tym również się kierowałam :)

      Usuń
  8. Piękne perfumy :)
    Jako typowa kociara zakochałam się we flakoniku Kate Perry Meow, jest rewelacyjny! Chyba muszę wybrać się do jakiejś perfumerii i go sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.