Feel spring with Born Pretty Store

20:06


                                                            Hej tu znowu ja!


W tym poście chcę Wam pokazać paznokcie ,które wykonałam z użyciem diamencików od firmy BornPrettyStore . We wcześniejszym poście "What we got for christmas " już pokazywałam co dostałam od nich więc zjedźcie później niżej by zobaczyć :)
Miałam zrobić cos sylwestrowego ale coś mi nie wyszło :D I no efekt wyszedł taaki średni . Obiecuję ,że wykombinuję coś lepszego . Dostałyśmy tyle tych diamencików więc nie ma co się obawiać ,będzie więcej :)

tu macie link do tego zestawu - KLIK . wykorzystałam z tego to jedno kółeczko z kolorowymi drobinkami :)





Pokażę tu dwa pomysły z użyciem tych cekin .

1.







2. 







Te zdjęcia tak mi wiosnę przypominają ,bo te słoneczko i kwiatki :33 Chcę już wiosnę! :D

Kupując w tym sklepie możecie taniej kupić z naszym kodem : SISQ10








Mam nadzieje że Wam się podobają . Piszcie który bardziej w Waszym guście :)

Ja już się z Wami żegnam w tym dzisiejszym dniu :)

Miłego weekendu :**

Patrycja



You Might Also Like

24 komentarze

  1. Pięknie wyglądają ! Zazdroszczę paznokci ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy pomysł bardziej przypadł mi do gustu. Łączenie bieli ze srebrem,to idealny pomysł. Myślę,że złoty również odnalazłby się tutaj na twoich pazurkach. :)

    Obserwuję i będzie mi niezmiernie miło jeżeli odwdzięczysz się tym samym. :)
    Pozdrawiam ! :*

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/sylwestrowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jasny niebieski :) Dziękuje bardzo za odpowiedź :*

      Usuń
  3. Prześlicznie wygląda to na paznokciach :D
    Zapraszam do mnie :)
    Za każdą obserwację odwdzięczam się :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  5. co ty bredzisz, przepiękne, te niebieskie bardziej mi się podobają.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/01/my-new-year-dreams.html
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne paznokcie i lakier niebieski mega <3
    Co powiecie na wspólną obserwację? Daj znać u mnie
    http://by-oczii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne pazurki! *.*
    Uczciwie kliknęłam :)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się nie znam na robieniu paznokci bo dopiero mam w planach się nauczyć ale twoje fajnie wyglądają z tymi cekinami szczególnie te białe ;)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Ja również profesjjonalistą nie jestem w tej dziedzinie :DD Po prostu lubie co nie co powymyślać ;)

      Usuń
  9. They look great. :)
    Would you like to follow each other? :) Just let me know, where (GFC, Bloglovin, Twitter) you are following, and I follow you back. :)

    P&P style ♡ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są najlepsze te kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.