Blue shiny nails

16:27


                                                              Hej! :)

Czy u Was też śniegu nie brakuje jak u nas  ? Zazdroszczę tym , którzy będą mieć teraz od poniedziałku ferie ze śniegiem :) Życzę Wam miłego wypoczynku . Ja dopiero zaczynam 1 lutego ale to w sumie i dobrze tylko nie wiem jak ze śniegiem będzie :D
 Dziś chciałabym Wam pokazać paznokcie ,które wykonałam parę godzin temu . Będzie to połączenie błękitu ze srebrem . Mam nadzieje że Wam się spodobają,zapraszam do oglądania :)


Czego użyłam do zrobienia takich paznokci :


Lakier Safari bezbarwny , lakier My Secret "Midnight" , srebrny brokat .
Zestaw stempelkowy , zdobienia do paznokci oraz lakier " Sweet " z Born Pretty Store .


Ten lakier z laleczką znajdziecie  TU . Jest naprawdę super ! Jedna warstwa i już można pozostawić taki jaki jest:) Jest również wygodny do trzymania przez tą jej główkę .





Ok , a teraz przechodzimy do paznokci :)







Tak się prezentują :) Przepraszam bardzo za ten brokat który jest również poza płytką paznokcia i lakier który też powychodził :D Bardzo się spieszyłam ze zrobieniem zdjęć bo było akurat dobre światło i nie zmywałam już tych niedociągłości , mam nadzieje że mi to wybaczycie :)

Teraz w Born Pretty Store są naprawdę duże wyprzedaże , radzę Wam sprawdzić jeśli chcecie coś tam kupić taniej . Ja mam również dla Was mimo tego zniżkę kupując TAM - SISQ10





Ja się już z Wami żegnam , napiszcie mi w komentarzu czy Wam się podobają paznokcie i kiedy macie ferie :3  Miłego weekendu , paa :**


You Might Also Like

27 komentarze

  1. świetny lakier :) Z chęcią go kiedyś wypróbuję :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie! <3 A lakier prezentuje się rewelacyjnie. Bardzo podoba mi się ten ''słoiczek lakieru''. Ja tak jak Ty mam ferie od 1 lutego więc musze jeszcze trochę sobie poczekać. O tak u mnie jest mnóstwo śniegu! :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne paznokcie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są te paznokcie, aż ciężko uwierzyć, że sama je robiłaś :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :O Ale chyba widać że sama bo jest tam dużo "niedoskonałości" :D :***

      Usuń
  5. też mam te ozdoby do paznokci ;-) bardzo ładnie C
    i wyszły;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne paznokcie :*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej świetne te pazurki ^^ wpadaj do mnie i zosta na dlużej już nie długo kolejny post też z pazurkami *0*
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/01/moj-pierwszy-raz.html

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne kolorki :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super wpis, piękne zdjęcia, zapraszam też do mnie na www.lipsonheels.pl Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, odwdzięczę sie za każdy komentarz czy polubienie strony na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę piękne paznokcie i świetny kolorek *.*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Buteleczka tego lakieru jest urocza, sam kolor też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki świetny ten lakier! Takiego opakowania jeszcze nie widziałam :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noom warto wejść i zobaczyć inne laleczki z tych lakierów i inne kolorki :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.