New in ! - Dresslink

18:35


                                                                   Hej !

Dziś chcę wstawić taki bardzo króciutki post związany z firmą Dresslink !:)
A więc na początku września otrzymałyśmy nasze zamówienie z tego sklepu . Wiem to już sporo czasu minęło ale naprawdę nie ma gdzie i kiedy zrobić jakiekolwiek zdjęcia . I nadal nie ma ! Ale stwierdziłam że pokażę Wam chociaż co takiego otrzymałyśmy i będą to zwykłe zdjęcia zrobione przeze mnie z rąsi :D
Ja zamówiłam sobie taką bluzę - ( bluza ) .
I powiem  tak , oczywiście spodziewałam się tego że nie będzie ona wyglądała identycznie jak ta bluza pokazana w tym sklepie ale nie spodziewałam się że to będzie zrobione z materiału jak od firanki :D Bluza jest też dość mała ,ja wzięłam rozmiar L bo wiedziałam że z tych stronek lepiej brać większe a nawet gdyby przyszła o wiele większa to i tak dla mnie dobrze no alee ...
Podsumowując :
- bluza by fajnie wyglądała na o wiele niższej osobie
- bluza nadaje się na sezon letni (ze względu na tą firankę przy której nie czujemy że w ogóle mamy coś na sobie haha)

Kolor i jej motyw baardzo mi się spodobał dlatego od razu bez zastanawiania zamówiłam :D



Tak się ona prezentuje :) Jest baardzo mała ;/  Chcę dodać że po dwukrotnym założeniu bluza mi się wypruła w rękawach mimo że akurat tam jest luźna hahaha .


Kolejna bluza którą zamówiła sobie moja siostra jest oto ta - ( bluza )
Napiszę tylko tyle - jest super , identyczna tak jak na zdjęciu w sklepie aleee no co ? Mała ...
Jest to rozmiar M więc może gdybyście zamówiły sobie L by była idealna :)









I to na tyle , muszę kończyć ;d Mam nadzieje że Wam się spodobały nasze 2 zdobycze :D
PA !! :*

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Bluza w kwiaty świetna :) Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ciuszki :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie, wyglądają na tych zdjęciach na dość małe, szczególnie ta pierwsza. a szkoda, bo prezentuje się całkiem nieźle i fajny ma print. :) a nie wiedziałam, że trzeba zamawiać ciut większe, więc jak kiedyś się skuszę, to będę o tym pamiętała. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta biało-czarna bluza! Ładne zdjęcia ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 bluzka świetna, wygląda naprawdę świetnie, tylko szkoda, że na cb za mała
    U mnie nowy post, poklikasz w linki?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.