Haul - Aliexpress

20:07


                                                   

                                                              Hejka !

Dziś przychodzę do Was z małymi zakupami ,które zamówiłyśmy razem z siostrą na stronie http://www.aliexpress.com/ . Długo się zastanawiałyśmy co sobie kupić bo jest tam tyle super i tanich rzeczy że naprawdę było ciężko . A zdecydowałyśmy się na kupno ze względu na to że chciałam sobie kupić bluzę ,lecz później okazało się że rozmiary były za małe i stwierdziłam że i tak coś kupię z tej racji iż ceny były super tanie :) I kupiłam sobie parę pierdołek ,moja siostra też nie chciała kupować nic specjalnego i też wybrała niedrogie, małe rzeczy :)
Przesyłka szła coś około miesiąca , czyli tyle ile zawsze :)

Szperając po tym sklepie stwierdziłam że nie mam do szkoły piórnika , mój stary już sie nie nadawał więc wybrałam sobie taki -  TUTAJ - (wejdźcie sobie sprawdzić jak on wygląda tam :) Zamawiając myślałam że będzie on taki zwykły z ceraty lecz się zdziwiłam gdy przyszedł on z materiału , jest pięknyy tylko że troszkę mały w długości aaale tam ... dobrze że długopisy i ołówki mieści :)
 Model: Navy Blue .




Okulary przeciwsłoneczne w kształcie serduszek . Na lato będę idealne :) - TUTAJ .
Trochę się wkurzyłam gdy przyszły one powyginane i na dodatek jedno szkiełko odpadło ;/ lecz mój tata je naprawił i wyglądają super ! :)
Kolor : Tea





Case do telefonu :) Tak mi się spodobał ten złoty że aż sobie zamówiłam . Wygląda pięknie i super się mieni . Myślałam że to będzie jakieś posypane brokatem lecz to jest normalnie pokryte taką warstwą "sylikonową" że nic tutaj nie poodpada :) Jedynie co mi się tu nie podoba to to ,że po bokach wychodzą takie nitki ;/ Alee to można przeżyć ;) - TUTAJ
Kolor: Gold





I teraz już zakupy mojej siostry ;) Za dużo to ja tu nie powiem ,mogę jedynie powiedzieć że są bardzo miłe w dotyku , włosie nie wypada , są bardzo dobrze wykonane i to za taką cenę! Kupujcie!! :D - TUTAJ
Zestaw bez futerału .







I tu również naszyjnik siostry . Jest prześliczny ! I to samo mogę powiedzieć , jak na taką cene jest wykonany idealnie ,nic tu nie odpadło wszystko się dobrze trzyma i w sklepie stacjonarnym kosztowałby zapewne więcej , więc po co przepłacać ;d - TUTAJ
kolor: beige





I to wszystko co udało nam się kupić :) Nie chciałyśmy wydawać zbyt wiele na takiej stronce bo nie wiadomo czego było się spodziewać :) Teraz mogę Wam naprawdę polecić ten sklep bo jest naprawdę dobry . Możecie kupić tu sporo rzeczy za małą cenę , polecam ! Z ubraniami nie wiem jak jest ale z te małe gadżeciki się opłacają ;)
To już chyba wszystko , do następnego !
PAA :**

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Również zamawiałam kilka rzeczy z tej strony, uwielbiam ją :) Śliczny piórniczek, cudny naszyjnik *o*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy. :)) Najbardziej podobają mi się okulary. Są genialne. http://poprostukllaudia.blogspot.com/2015/10/2-back-to-winter.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, zwłaszcza okularki mi wpadły w oko *.* chcialabym zamówic tyle rzeczy z tej strony, ale slyszalam ze podobno duzo przesylek ginie, wiec troche sie boje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie się bałam trochę zamówić z ubrań bo myślałam że własnie albo nie przyjdą albo coś źle z rozmiarem będzie ;/ Więc postawiłam na te mniejsze rzeczy :)

      Usuń
  4. Case jest boski , chyba zamówię sobie ten sam ( jesli moge sciagnac po was hah ) :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy, najbardziej podoba mi sie piórnik. :) Ciekawa strona, może i ja się na coś skuszę...

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że zamówienie jest bardzo udane! Bardzo podoba mi się ten piórnik oraz pędzle. Zaraz tam zajrzę :D

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne łupy, podoba mi się Wasze zamówienie :)
    + Obserwuję ! :)

    Kochana mam prośbę... mogłabyś poklikać w linki w poniższym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html
    To dla mnie bardzo ważne, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim problmem na alliexpres jest to, że moja płatność nie chce przejść :<

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są te rzeczy! :)

    *Dobrej Nocy!* :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam szperać po Aliexpress, można znaleźć tam mnóstwo cudeniek i to w niskich cenach! Naprawdę fajne rzeczy kupiłyście :))

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejuu, piękne rzeczy kupiłaś <3
    Chyba kiedyś skuszę się na ten piórniczek!
    Pozdrawiam cieplutko :3


    Może wspólna obserwacja?
    Jeśli tak daj znać u mnie na blogu! ---> nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawde sliczne rzeczy sobie zamowilyscie! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjnik i pędzle są super ;)
    http://krze20.blogspot.com/
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.