Jesienny tag

20:01

Hejka ! :)

Dziś przychodzę do Was z jesiennym tagiem :) Za oknem dziś jeszcze powiało ciepełko lecz na kalendarzu niestety jesień ;/
Chcę Wam pokazać moich tak jakby "ulubieńców jesiennych" . A więc już zaczynamyy !
Pytania niektóre same wymyśliłam i niektóre od innych blogów :)

1. Ulubiony produkt do ust na jesień ? 

- BALMI <3  Jest ze mną od dłuuższego czasu i bardzo lubię nim smarować swoje usta . Jest wydajny i utrzymuje się naprawdę długo , nie wysusza ust i myślę że to najlepsza cecha ponieważ w zimne dni naprawdę skóra potrafi się strasznie wysuszyć i pęka a Balmi sobie świetnie radzi :) . Polecam bardzo gorąco ten produkt :) Ja mam o smaku kokosowym a na stronie http://ucosmetics.pl jest więcej smaków do wyboru  :)

Moje Balmi jest już prawie na wykończeniu ale mam już go od bardzo dawna :)




2. Ulubiony jesienny lakier do paznokci ?

Nie potrafiłam wybrać jednego bo to by był ciężki wybór więc pokażę Wam 4 moje ulubione lakiery :)










3. Ulubiony jesienny napój ? 

- Herbatka <3


4. Ulubiona świeca zapachowa ?

- Purporowa figa z soczystą jeżyną z AirWick






Wieczorem jest super tak zapalić i oglądać jak się mieni w różne kolory :) ( Pod wpływem słonecznym również zaczyna się mienić kolorami )

5. Ulubiony jesienny owoc ? 
- Jabłko :)

6. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej ? 
Nie wiem czy to jakiś trend lecz w jesień uwielbiam nosić futerka zamiast np: płaszczyka z materiału czy filcu. Moim zdaniem w futerku jest cieplej i bardzie przytulniej :)





7. Ulubiony kolor/kolory jesienny ?

Zdecydowanie - szary , bordo oraz brąz :)

8. Za co lubisz jesień ?
Hmm jesień lubię za piękne kolorowe liście spadające z drzew , za to że w jesień nosi się najczęściej  te kolory które wymieniłam na górze <3 , za to że można sobie posiedzieć z kocem pijąc kakao oraz grzybobraniee:) (uwielbiam zbierać grzyby)


9. Za co nie lubisz jesieni ?
Za to że jest zimno (rano się nie chce wstać i zostać w ciepłej kołderce) , za to że jest coraz ciemniej :(

10. Ulubione 5 piosenek w chwili obecnej ? 

David Guetta & Showtek - Sun Goes Down


OMI - Hula Hoop



Selena Gomez - Me & The Rhythm


Two Colors ft. Muringa - Follow You


Years & Years - Take Shelter



I to już już chyba wszystko o czym chciałam napisać :) Wyszło idealnie 10 pytań i się bardzo z tego cieszę :) Napiszcie w komentarzu  za co Wy najbardziej lubicie jesień ,z wielką chęcią poczytam :)

Do zobaczenia ! :**

Patrycja

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Świetne kolory lakierów!
    http://agataweranika.blogspot.com/2015/10/do-3-razy-sztuka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się granatowy lakier :) Super świeca zapachowa! :) I tak, herbata jak najbardziej! <3
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag ;)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/botanic-garden.html

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam nową piosenkę Seleny i generalnie jej cały album!
    fajny post!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.