Neon light - nails

19:11


                                                                    Hej ! :)
Dziś przychodzę do Was z kolejną porcją paznokciową :D Posty takiego typu będą pokazywane częścieej ponieważ w wakacje jest to co lubię najbardziej - malowanie paznokci i odkrywanie nowych inspiracji :) Dziś przychodzę do Was z moim pomysłem . Wyjęłam prawie wszystkie lakiery jakie mam i kombinowałam co zrobić nowego :) Postawiłam na neonowe kolory , jest lato więc można trochę poszaleć z kolorami haha i wiem że to bardzo ładnie wygląda z opalenizną ;)
Dobra kończę pisać i pokazuuje ! :)









Przepraszam za ubrudzenia przez lakier ;) Po prostu od razu wzięłam się za zdjęcia po pomalowaniu ;) Mam nadzieje ,że się Wam podobają i zapraszam do komentowania i obserwowania , obiecuję że się zrewanżuję ;) DO NASTĘPNEGO , PA :*

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Fajne paznokcie ;)

    zapraszam do mnie

    histblogpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O, bardzo spodobały mi się te paznokcie. To takie coś innego niż zwykle. Pięknie Ci to wyszło! :)) Zapraszam na recenzje filmu → MINIONKI! Udanych wakacji! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł :) kolorki też do siebie pasują :D

    http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wzorki. Zapraszam do mnie
    estry-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne paznokcie :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeeeej wyszło fantastycznie! meeeega szacun kochana, jak z moimi dwiema lewymi łapami w życiu takiego cuda bym niue wyczarowała :P hehe
    Super! uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolorki <3

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o szczere kliknięcie linka ogrodniczek w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie połączyłaś te lakiery i bez opalenizny też wyglądają ładnie :) zainspirowałaś mnie do zrobienia sobie paznokci ;)

    http://mymaroonglasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę że kogoś zainspirowałam ! :) Dziękuje ;)

      Usuń
  8. Genialne połaćzenie kolorów- nie wpadłambym bowiem na połączenie bieli i neonu.
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne, takie neonowe, no idealne ;)
    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski wzór, zapraszam do mnie za jakiś czas pokażę pierwszy post o paznokciach!
    http://theworldbyteens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku cudowne ♥

    I zapraszam Cię jeszcze na rozdanie, w którym wygrywają aż 3 osoby ;)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym, mieć takie piękne i długie paznokcie:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejku ale piękne *o* ♥

    Obserwuje, możesz zajrzeć do mnie - wedlug-zycia.blospot.com lub z opowiadaniami - chcialamtylkoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne, takie kolorowe na lato idealne.
    http://thekipass.blogspot.com/2015/07/choies-wishlist.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  15. masz talent do malowania paznokci, ja gdy maluję muszę potem zmazywać resztki lakieru z palców haha., zawsze się ubrudzę xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Proooszę, wpadaj do mnie i pomóż mi zrobić jakieś cuda na moich paznokciach! Które swoją drogą znają tylko czerwony, różowy i miętowy lakier. Ojejku, jak świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuje za tak miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.