Gold-pink-white nails

13:56

                                                        Hejka :)

Na wstępie tego postu chciałabym Wam ogromnie podziękować za liczne komentarze i obserwacje ! :) Jesteście super ! Wiecie , jeśli ktoś da komentarz to my od razu wchodzimy do Was i odwdzięczamy się i obserwujemy :) Jest nam bardzo miło , dziękujemy !
Dziś niedziela ,kolejny upalny dzień wakacji . Po tych deszczach ,wiatrach znów nastało lato haha :D  . Chcę Wam pokazać paznokcie ,które tym razem zrobiła Andżelika ale postu znowu nie napisała :(
No to przechodzimy do zdjęć ! :)






Dajcie znać czy się Wam podobają i czekajcie do jutra bo będzie całkiem inny post! ;)

DO NASTĘPNEGO , PAA :*

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ladne paznokcie :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne paznokcie- takie tumblerowe. Ja muszę się zadowolić kolorem :(
    http://marrie-blog.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykonane paznokcie, wzór również mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej te paznokcie naprawdę są świetne! Ekstra pomysł z tym jednym różowym i jednym złotym. Uwielbiam takie kreacje na paznokciach - przyciągają wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz przepiękne dłonie :O I paznokcie bardzo ładne, chociaż ja zamiast złotego dałaby czarne akcenty. :)
    24thseptember.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne te paznokcie :O :D :) Cudne :)

    http://mrsveronica123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne paznokcie- estetyczne i starannie wykonane :)
    Pozdrawiam xx
    atramkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne dłonie, kształt paznokci no i samo wykonanie cudowne! Chętnie wypróbuje u siebie. ♥
    Zapraszamy z siostrą do siebie:
    http://fiind-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorystycznie są świetne. Bardzo podoba mi się wzorek na środkowym palcu - prosty i uroczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że ja nie mam talentu do zdobień

    veronica-veronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. My już obserwujemy. :)
    Miłego wieczorku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Achhh, zawsze chciałam mieć takie długie paznokcie!
    Jeśli chodzi o wzór to naprawdę udany!

    milkyalpaka.blogspot.com

    tomito-tomito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne paznokcie.
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudne paznokcie *.* Nawet nie pamiętam kiedy takie miałam :P
    I życzę dalszych sukcesów, więcej obserwatorów, bo zasługujecie ^^

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne paznokcie :*

    Zapraszam do siebie, całuski :*
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne paznokcie :)
    http://life-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.